NB! Endret oppstart for shuttlebussene! Tidligere oppstart fra Søbakken!
Det er satt opp shuttlebuss under Elverumsturneringen. Denne er ment for transport av lagene mellom de ulike baneområdene og skolene. Lørdag går det to busser i rute mellom Søbakken og ELVIS, med stoppesteder underveis. Denne ruten går i retur, samme vei tilbake. Det er avgang hvert 30. minutt. Søndag er det satt opp én buss - denne følger samme rute som på lørdag, men da med...